شاهرخ ایرانی: درست چند ساعت پیش از آنکه پرسپولیسی‌ها به اردوی قبل از بازی تیم شان مقابل ملوان بندرانزلی بروند، خبری روی خط خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی رفت تا سبب تعجب همگان شود.

برانکو پس از داربی دست به اسلحه می‌شود!

 خط قرمز روی نام «مهدی طارمی» که قرار بود در پرسپولیس ستاره بی‌چون و چرایی باشد. برانکو انگار پی به مسایل مهمی برده و با عصبانیتی کمتر دیده شده، ستاره تیمش را کنار گذاشت. در این مورد، طارمی تنها نبود و یک بازیکن دیگر هم قربانی مسایل  اخیر شد.

           

مشکل از جایی پیش آمد که مهدی طارمی به سراغ برانکو رفت و به او گفت، هر سال در روز عاشورا در بوشهر است و این بار هم باید به بوشهر برود. سرمربی تیم برای آرامش دادن به بازیکنش اعلام کرد، می‌تواند از عصر پنجشنبه راهی بوشهر شود و تمرین تاسوعا را غیبت کند. طارمی رفت تا عازم بوشهر شود. چند دقیقه بعد، این بار رامین رضاییان برای سفر به ساری سراغ برانکو رفت. سرمربی پرسپولیس اصلا نمی‌خواست مجوزی به رامین بدهد، اما او را مجبور کردند تا چنین کاری را به اجبار انجام دهد. نبود این دو بازیکن در تمرین روز جمعه (تاسوعا) سبب به وجود آمدن یکسری زمزمه‌های اعتراض آمیز در داخل تیم شد. زمزمه‌ها به حدی رسید که عصبانیت دوباره برانکو را به دنبال داشت و او را از اینکه به دو بازیکن جوانش برای سفر به شهرشان آنان را از تمرین روز جمعه معاف کرده، پشیمان کرد.

           

برانکو از دست رضاییان بشدت عصبانی است. او برای این کار، دلیل محکمی دارد. اول اینکه رضاییان حدود دو هفته قبل در مصاحبه ای شرکت کرد و به انتقاد از برانکو و عملکردش پرداخت. مدافع راست و ملی پوش پرسپولیس دومین ضربه را نیز به تیم وارد کرد. در سفر مشهد برای تقابل با سیاه جامگان، رامین رضاییان در حال ترک کردن زمین بازی بود که یکی از طرفداران پرسپولیس از او خواست تا پیراهن این بازیکن را بگیرد. رامین هم می‌خواست پیراهن را در اختیار این هوادار قرار بدهد، اما با تذکر فوری محمود خوردبین مواجه شد. سرپرست پرسپولیس به رامین اخطار داد اگر پیراهن را به این هوادار بدهد، پیراهن دیگری ندارد که هفته بعد به تن کند. رامین از این ماجرا عصبانی شد و به رختکن تیم رفت تا وسایلش را جمع کند. او سپس بی اعتنا به سایر بازیکنان، به حالت قهر از رختکن بیرون رفت و تا پیش از عزیمت به سمت فرودگاه بین المللی مشهد، هیچ کس این بازیکن را ندید.

              

مهدی طارمی قرار بود، صبح روز یکشنبه خود را به کادرفنی معرفی کند و عصر همان روز نیز به تمرینات اضافه شود. تمرین پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار می‌شد. اما طارمی نیم ساعت پس از شروع تمرین؛ یعنی ساعت 30/16 روز یکشنبه به درفشی فر رسید. این مسأله سبب شد برانکو برای خالی کردن عصبانیتش از این بازیکن، بخواهد که به جای حضور در تمرینات گروهی، در تمرینات فردی شرکت کند و دور زمین بدود. طارمیِ جوان فکرش را نمی‌کرد موضوع تا این حد جدی باشد. از سوی دیگر رامین رضاییان که گفته می‌شود، بهانه هایی برای عدم انجام تمرین روز یکشنبه جور کرده بود، از سوی برانکو دستور گرفت تا در کنار طارمی به تمرینات اختصاصی بپردازد. شوک دوم برانکو به این دو بازیکن، به محض اتمام تمرین و در داخل رختکن رقم خورد؛ او به طارمی دستور داد، حق ندارد به همراه سایر بازیکنان به هتل المپیک محل اردوی تیم شان برود؛ چون در واقع طارمی از فهرست خط خورده است.

             

این تازه اول کار است! برانکو در جمع بازیکنان گفته، به خاطر شرایط حساس پرسپولیس مجبور به تحمل خیلی از مسایل است، اما پس از داربی، وقتی خیال هواداران نسبت به شرایط تیم راحت شد، می‌خواهد خیلی از مسایل را به اثبات برساند. به قول آندری پانادیچ دستیار برانکو، احتمال دارد از اسلحه برای نشان دادن جدیتش در تمرینات استفاده کند!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.